تاريخ : 3 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دستگاه های اجرایی به وظایف خود در حل آلودگی هوا عمل نمی کنند

سادات ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: حل معضل آلودگی هوا در کلان شهرها یک عزم و اراده ملی نیاز دارد و باید دستگاه‌های اجرایی به وظایفی که بر عهده خود دارند عمل کنند.

به گفته وی مواردی همچون حمل و نقل، ترافیک، سوخت، خودروهای فرسوده، ریزگردها و ... از جمله عواملی است که باعث آلودگی هوا می‌شود و دستگاه‌ها یا وزارتخانه‌هایی مکلف به حل این مشکلات هستند. 

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف خود در حل مشکل آلودگی هوا عمل کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در حوزه حل مشکل آلودگی هوا  عزم و اراده ملی شکل نگرفته است.

سادات ابراهیمی افزود: محیط زیست معتقد است که باید برای حل این مشکل مواردی تبدیل به قانون شود و دولت دستگاه‌های مرتبط را موظف به اجرای وظایفشان کند.

وی با بیان اینکه باید قوانینی که وجود دارد را دستگاه‌ها اجرایی کنند گفت:‌انتظار فراکسیون محیط زیست مجلس هم همین است که چیزی که در اختیارشان است را برای حل آلودگی هوا به کار بگیرند.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی هم در باره کاهش سن معاینه فنی خودروها از 5 سال به 2 سال گفت: در این باره در مجلس شورای اسلامی صحبت‌هایی شده و این مسئله جزء قوانینی است که باید جنبه عملیاتی به خودش بگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: