تاريخ : 9 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گزارش خصوصی نشریه صالح شهر :

مسابقات فوتبال صالح شهر که بعد از وقفه های طولانی مدت شروع شده بود و بعد از آن همه حاشیه ، بالاخره معلوم شد دو تیم قهرمان این بازی ها شده است .

در این بازیها تیم های فوتبال شاهین و پرسپولیس صالح شهر که هر دو امتیاز و تفاضل شان یکی بود ، مقرر شده بود روز جمعه گذشته بازی فینال را برگزار کنند ، طی جلسه ای که روز پنجشنبه بین سرمربیان تیم ها و هیئت فوتبال برگزار گردید ، با بیان این مطلب که هر دو تیم ، تیمهای قهرمان این لیگ هستند و به هر یک از تیم ها یک جام قهرمانی اهداء مینماید ، بازی ها به اتمام رسیده است . 

این در حالی است که هیئت فوتبال قبل از اتمام بازی ها اظهار داشته بود که احتمال دارد بازی ها بصورت رفت و برگشت باشند . 

آقای بلیوند سرمربی تیم شاهین بیان کردند که :

یک نظریه به هیئت فوتبال صالح شهر داده اند که بازی فینال را بعد از امتحانات فصل جاری برگزار نمیاند که هیئت فوتبال با این نظریه نیز مخالف بودند .

امید میرود که این هیئت فوتبال یا هیئت های آینده بتوانند بازی های لیگ صالح شهر را ، در خور شان نام صالح شهر برگزار نمایند و تیم های این شهر نیز همکاری های لازمه را به خوبی انجام بدهند .



نظرات شما عزیزان:

///
ساعت15:00---23 دی 1391
درشهرکسانی هستن که دارن ازپستی که دارن سواستفاده میکنن همین موضوع


منجرمیشه که یه تیم واسه هیئت فوتبال


تصمیم بگیره وزحمات یه تیم دیگه بربادبره.دردهه هفتادم چنین موضوعی بودولی هیئت فوتبال باجدیت برخوردکردوجام به یه تیم داد;


یه جام ودوقهرمان واقعا متاسفم وبه حال فوتبال شهرواینده جوانان باید گریست یه کم خدارو ملاحظه کنین


ساعت7:11---18 دی 1391
وقتی دو تیم هم امتیاز هستند
قانون میگه باید یه بازی فینال بازی کنند . این قانون های من در آوردی چیه دیگه . واقعا متاسفم


سعیدایستادگی
ساعت1:47---11 دی 1391
سلام،

میگم قضیه چیه تو بخش نظر دهی تعداد نظرات با چیزی که نوشته شده یکی نیست واسه مثال تعداد نظرات این پست زده 9نظر ولی 3نظر قابل نمایش هستش؟ با تشکرپاسخ: با سلام به همشهری محترم در ابتدا تشکر از اینکه جزء بازدیدکنندگان همیشگی این نشریه هستید . در مورد مسئله که سوال فرمودید عرض کنم که بعضی از نظرات ارزش به نمایش گذاشتن ندارند که از نمایش آنها معذوریم . و بعضی از آنها تبلیغاتی هستند از وب سایتهای دیگر ، به همین منظور نظرات به این صورت نمایش داده شده اند .


ساعت8:51---10 دی 1391
عزيزم اولا: تيم شاهين كاملا مخالف برگزاري بازي ديگري بود.ثانيا:از اول هم قرار نبود بازي ها رفت و برگشت باشه.ثالثا تيمها و در راس آنها شاهين درخواست رفت و برگشت داشتند اما بلافاصله طي جلسه اي از هيئت خواستند كه فقط رفت باشد
پاسخ:با سلام و احترام به هیئت فوتبال صالح شهر در مورد مسئله اول : بنده شخصاً از آقای بلیوند سرمربی تیم شاهین در این مورد خواستم که فرمودند هیئت فوتبال برای برگزاری بازی بعد از امتحانات فصل موافقت نفرمودند . در مورد مسئله دوم :بله کاملاً صحیح می باشد از اول قرار نبود رفت و برگشت برگزار شوند ولی بدلیل انصراف دو تیم از مسابقات احتمال رفت و برگشت وجود داشت که بنده شخصا از آقای سبزوار زاده که در آن بازی داور چهارم یا ناظر بودند سوال کردم که فرمودند این احتمال وجود دارد . (در سایت هم کلمه احتمال بکار برده شده است) . در مورد مسئله سوم : جواب سوال را خودتان فرموده اید در اینجا چون خود تیم ها این تصمیم را گرفته اند ، هیئت فوتبال نیز تصمیم خود تیم ها را پذیرفته که عمل بسیار منطقی و به جا می باشد . موفق باشید .


سعیدایستادگی
ساعت12:38---9 دی 1391
با سلام خدمت شما مدیر توانای نشریه شهرمون آقای رحیمی نیا،
آقا محمد عزیز شما که تاکید بر ضعف مدیریت فوتبال شهرمون دارین واقعا دور از انصافه که به جای تشکر از این عزیزان بخوایم اونها رو تحقیر و یا ناتوان جلوه بدیم فوتبال صالح شهر تقریبا 2 سال در رده ی بزرگسالان در حالت تعلیق بود اگه این عزیزان از وقت و کار و زندگی خودشون نمیزدن امسال هم خبری از لیگ نبود مگه ما چند سال قراره فوتبال بازی کنیم فوقش 5 سال دیگه بتونیم دوام بیاریم من منکر این نیستم که لیگ بدون ضعف برگزار شد ولی در بیابان لنگ کفش هم غنیمته داداش کمی منطقی تر فکر کن موفق و پیروز باشید جناب آقای رحیمی نیا امیدوارم همواره آپدیت ببینمت یا علی . . .


محمد
ساعت11:19---9 دی 1391
بهتره که هیئت فوتبال یک فکر اساسی بکنه و اینکه داخل یه جام دو قهرمان داشته باشیم شرم اور است و ایننشان دهنده ضعف در مدیریت فوتبال است

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: