عکس العمل هیئت فوتبال صالح شهر از انتشار متن خبر دو قهرمان در یک لیگ
تاريخ : 10 / 10 / 1391برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز شنبه این وبلاگ خبری منتشر کرد که لیگ فوتبال صالح شهر با دو قهرمان به پایان رسید. این خبر با عکس العمل یکی از اعضای محترم هیئت فوتبال صالح شهر مواجه شده ، که مدیریت سایت بخاطر روشن تر شدن مسئله  متن سوال هیئت فوتبال و پاسخ مدیریت این سایت را بطور کامل منتشر، تا در معرض دید همشهریان محترم صالح شهر و همچنین بازدیدکنندگان حومه شهرستان گتوند قرار بگیرد .

 

 سوال از هیئت فوتبال صالح شهر

عزيزم اولا: تيم شاهين كاملا مخالف برگزاري بازي ديگري بود.ثانيا:از اول هم قرار نبود بازي ها رفت و برگشت باشه.ثالثا تيمها و در راس آنها شاهين درخواست رفت و برگشت داشتند اما بلافاصله طي جلسه اي از هيئت خواستند كه فقط رفت باشد.

پاسخ از مدیریت نشریه اینترنتی صالح شهر :

با سلام وادب و احترام به اعضای محترم هیئت فوتبال صالح شهر

در مورد مسئله اول :

بنده شخصاً از آقای بلیوند سرمربی تیم شاهین در این مورد خواستم که اظهار داشتند هیئت فوتبال با برگزاری بازی بعد از امتحانات این فصل موافقت نفرمودند .

در مورد مسئله دوم :

بله کاملاً صحیح می باشد از اول قرار نبود رفت و برگشت برگزار شوند ولی بدلیل انصراف دو تیم از مسابقات احتمال رفت و برگشت وجود داشت که بنده شخصا از آقای سبزوار زاده که در آن بازی داور چهارم یا ناظر بودند سوال نمودم که فرمودند این احتمال وجود دارد . (در سایت هم کلمه احتمال بکار برده شده است) .

در مورد مسئله سوم :

جواب سوال را خودتان فرموده اید در اینجا چون خود تیم ها این تصمیم را گرفته اند ، هیئت فوتبال نیز تصمیم خود تیم ها را پذیرفته که عمل بسیار منطقی و به جا می باشد .

 در آخر برای اعضای هیئت فوتبال صالح شهر آرزوی موفقیت و سربلندی و تشکر بخاطر نظراتشان .

 

 



نظرات شما عزیزان:

کاربر
ساعت22:19---13 دی 1391
سلام آقای رحیمی در قسمت نظرات میزنه 8 نظر ولی هیچی نمایش داده نمیشه؟

لطفا راهنمایی کنید
پاسخ : با سلام به کاربر محترم در مورد مسئله که سوال فرمودید عرض نمایم که بعضی از نظرات ارزش به نمایش گذاشتن ندارند به همین منظور از نمایش آنها معذوریم . و بعضی از آنها تبلیغاتی هستند از وب سایتهای دیگر ، بنابراین نظرات به این صورت نمایش داده شده اند . با تشکر مدیریت سایت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: