امام جمعه گتوند خواستار حمايت بيشتر از تعاوني ها شد
تاريخ : 19 / 10 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حسين نظري با اشاره به نقش تعاوني ها در اشتغال گفت: تعاوني ها مراکز اقتصادي مردم محوري هستند که در راه عدالت اجتماعي به منظور کاهش فقر و استفاده از توان عمومي جامعه و توزيع متوازن درآمدها فعاليت مي کنند.
وي تقويت تعاوني هاي توليدي مبتني بر دانش محوري را مورد تاکيد قرار داد و گفت: نبايد تنها به ايجاد تعاوني هاي مصرف، اعتبار، مسکن بسنده کرد که بايد از تعاوني هاي دانش بنيان در حوزه هاي اقتصادي و تجاري استفاده کرد و مورد حمايت ويژه قرار داد.
وي بر مستحکم تر شدن حلقه هاي اتصال بين بخش خصوصي و حوزه تعاون تاکيد و عنوان کرد: دولت به بخش تعاون نگاه ويژه اي داشته ولي اين بدان معنا نيست که تعاون بايد توسط دولت اداره شود که بايد با ترويج گرايش بخش خصوصي به سوي تعاون و با تشکيل جلسه هاي مشترک با حضور اصناف، صنعت و معدن و تجارت و همچنين حوزه کشاورزي اقدامات لازم انجام شود.
وي رونق و توسعه واحدهاي توليدي را در گرو حمايت همه جانبه دولت از دستگاه هاي مختلف اقتصادي برشمرد و با بيان اين مطلب که حل مشکلات توليد نيازمند برنامه ريزي و ارايه راه کارهاي عملياتي است خاطرنشان کرد: با برنامه ريزي و کارشناسي، دقت نظر و ارايه راه کارهاي عملياتي و واقع بينانه مي توان در راستاي حل مشکلات صنعتي و توليدي گام هاي بلند برداشت.
وي با تاکيد بر اينکه تقويت فضاي کار و سرمايه گذاري نيز نقش اساسي را در تحکيم واحدهاي توليدي بازي مي کند اظهار اميدواري کرد تا با توسعه هرچه بيشتر واحدهاي توليدي شاهد اقتصادي پويا در شهرستان، استان و کشورمان باشيم چرا که رونق اين بخش رابطه مستقيمي با شکوفايي اقتصادي در کشور داشته و شکل گيري اقتصاد مقاومتي نيز در سايه اين امر محقق خواهد شد.
در ادامه فرهاد سلطاني رييس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي گتوند نيز در اين همايش گزارشي از وضعيت تعاوني هاي گتوند ارايه داد و استقبال مردم گتوند از واحدهاي تعاوني را قابل قبول دانست و از سرمايه گذاران و متقاضيان تشکيل تعاوني ها براي ايجاد اشتغال در گتوند دعوت کرد.
پخش کليپ در خصوص تعاوني ها براي حاضران از ديگر بخش هاي اين همايش بود.
در حاشيه اين همايش ، نمايشگاهي از توليدات تعاوني هاي شهرستان گتوند برپا شد.
همايش تعاون محور اشتغال با استقبال سرمايه گذاران و اعضاي تعاوني ها به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي گتوند برگزار شد.


نظرات شما عزیزان:

توفیق
ساعت8:43---27 دی 1391
سلام فقط اومدم امار وبت بره بالا وبلاگ خیلی باحالی داری یه سری به ما هم بزن نظر یادت نره ها............فعلا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: