شهردار گتوند:رسانه نقش کلیدی در تنویر افکار عمومی دارد
تاريخ : 30 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

گتوند، دزفول - شهردار گتوند نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی را مهم و کلیدی دانست و گفت:نقش و تاثیر رسانه در پیشبرد طرح ها و برنامه ها مهم و اثر گذار است.

ˈمحسن شکری زاده ˈ روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به نقش رسانه در برقراری ارتباط سالم و سازنده بین مردم و دستگاههای اجرایی افزود: تقویت این ارتباط روند فعالیت و پیشبرد طرح ها را شتاب می بخشد.
وی در این نشست به مشکلات شهرداری گتوند اشاره کرد و گفت: این شهرداری به دلیل مشکلات مالی برای پرداخت حقوق کارکنان نیز مشکل داشته به طوریکه چند ماه حقوق کارکنان شهرداری گتوند پرداخت نشده است.
شکری زاده از مردم گتوند خواست در راستای تعامل و همکاری با این شهرداری و نیز کمک به عمران و آبادانی شهر با پرداخت عوارض ، این شهرداری را در خدمات رسانی هر چه بهتر یاری کنند.
وی گفت:تعامل و مشارکت مردم با شهرداری در حل مشکلات شهری بسیار موثر و کار ساز بوده و امید است با اجرای برنامه های پیش بینی شده بتوان سهم مشارکت مردم را افزایش داد.
شهردار گتوندبه ظرفیت های این شهر برای سرمایه گذاری بخش خصوصی اشاره کرد و گفت:با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در اجرای طرح های عمران شهری علاوه بر رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این شهر ، سطح خدمات رسانی به شهروندان نیز افزایش می یابد.
شکری زاده همچنین با ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این شهرداری از ساماندهی بازارچه شهرداری خبر داد و گفت:در نخستین گام محل پارک وسایل نقلیه در بازارچه ساماندهی شد.
وی ساماندهی واحدهای فروش آبزیان را از دیگر اقدامات این شهرداری در این راستا برشمرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: