دستورالعمل جذب سرباز ‌معلم در سال تحصیلی 93-92
تاريخ : 9 / 11 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش و پرورش کردستان از ابلاغ دستورالعمل جذب سرباز معلم در سال تحصیلی 93-92 به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان خبر داد.

 

خسرو ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مشمولین واجد شرایط دارای برگه آماده ‌به‌ خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها از اسفند ‌ماه 91 تا تیر‌ماه 92 باشد می‌توانند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از واجدین شرایط در سه مرحله انجام می‌پذیرد، افزود: در مرحله اول دارندگان مدارک فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌ لیسانس که برگه اعزام آن‌ها از تاریخ یکم‌ اسفند‌ماه جاری تا سی‌ام تیر‌ماه سال 92 است تا تاریخ 16 بهمن ماه 91 می‌توانند نسبت به ثبت‌نام  اقدام کنند.

ساکی یادآور شد: در صورت عدم تکمیل ظرفیت، در مرحله دوم دارندگان مدارک فوق‌ دیپلم، لیسانس و فوق ‌لیسانس که تاریخ اعزام آن‌ها یکم اردیبهشت‌ ماه سال 92 تا سی‌ام تیرماه همان ‌سال است تا پایان بهمن‌ماه جاری می‌توانند برای ثبت‌نام به ادارات شهرستان و منطقه مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه در صورت تکمیل ظرفیت در هر مرحله، مرحله بعدی ثبت‌نام منتفی خواهد بود، اظهار کرد: در صورت عدم تکمیل ظرفیت، در مرحله سوم از دارندگان مدارک فوق‌ دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس ثبت‌نام می‌شود.

ساکی گفت: با توجه به اینکه تعیین محل خدمت پذیرفته‌شدگان نهایی پس از پایان دوره آموزش ‌نظامی و فرهنگی از طریق اداره‌کل صورت خواهد گرفت، از ثبت‌نام شدگان برگه تعهد مبنی بر ادامه خدمت در هر شهرستان و منطقه استان بر اساس نیاز و به تشخیص اداره‌کل اخذ می‌شود.

وی اضافه کرد: به کارگیری پذیرفته‌شدگان با مدرک تحصیلی فوق‌ دیپلم در دوره متوسطه صرفا در شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کار‌دانش به عنوان استادکار (در رشته تحصیلی مرتبط) مجاز خواهد بود.

ساکی در پایان با اشاره به اینکه از پذیرفته‌شدگان تعهد اولیه مبنی بر نداشتن هرگونه کسر‌ خدمت اخذ می‌شود، گفت: ضمنا تاریخ اعزام به خدمت تمامی پذیرفته‌شدگان یکم تیرماه سال 92 بوده و لازم ‌است قبل از ثبت‌نام برگه‌ اعزام افراد کنترل شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: