کشاورز در مسابقات فوتسال زیرگروه کشوری /آیا حمایت می شود؟
تاريخ : 30 / 11 / 1391برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

طبق گفته های حمیدعلی پور ، به نظر می رسد این تیم با سختی و مشقت زیادی وارد این دوره از مسابقات شده که قطعا هزینه های جاری زیادی هم گریبانگیر این تیم خواهد شد . حال این سوال باقیست که چرا از تیم شهرستانی که از فرزندان همین شهرستان هستند حمایت لازم به عمل نمی آید تیمی که در این چند سال آتی موفق به کسب عناوین مختلف شده ،تیمی که توانایی قهرمانی در سوپر لیگ استان خوزستان را دارد چرا باید با این وضعیت پا به مسابقات زیر گروه کشوری بگذارد؟

در این خصوص  گفتگویی با جوادپور رئیس اداره تربیت بدنی داشتیم که گفت ما در حد توان از این تیم میکنیم و در تاریخ 9 دی ماه نیز مبلغ 500 هزار تومان به این تیم تخصیص دادیم، در خصوص حضور این تیم در مسابقات زیرگروه کشور به دلیل عدم وجود بودجه تا کنون مبلغی تخصیص نداده ایم ولی در آینده نزدیک بودجه ای برای آن در نظر گرفته ایم.

به طور قطع این وسط مردم عزیز شهرستان گتوند انتظار حمایت بیشتری از مسئولین شهرستان جهت حمایت این تیم دارند چرا که اعضای این تیم همه از فرزندان همین شهرستان بوده و دوست ندارند که با حداقل های مالی و دیگر امکانات  و با سختی پا به چنین رقابت هایی گذارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: