خوزستان در تصادفات جاده‌ای سوم است
تاريخ : 10 / 12 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرمانده ناجا گفت: برابر شاخص‌های موجود روند افزایشی سرقت‌ها در کشور از آذرماه رو به کاهش بوده و هم اکنون در آستانه پایان سال به سطح استانداردی رسیده است.
اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده در استان خوزستان مربوط به تصادفات بود که با اتخاذ تدابیر لازم خوشبختانه شاهد کاهش این شاخص و کسب رتبه سوم کشوری در کاهش تصادفات در استان بوده‌ایم و در مجموع شرایط امنیتی استان نسبت به گذشته نیز بهبود یافته است.
وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در استان خوزستان، سرقت‌ها و مشکلات مرزی (نظیر قاچاق سلاح و مواد) کاهش چشمگیری داشته است.
فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: برابر شاخص‌های موجود روند افزایشی سرقت‌ها در کشور از آذرماه رو به کاهش بوده و هم اکنون در آستانه پایان سال به سطح استانداردی رسیده است.
وی با بیان اینکه توانسته‌ایم در ماه‌های پایان سال افزایش سرقت‌ها را مهار کنیم، گفت: با افزایش شاخص سرقت‌ها در ماه‌های مورد اشاره اقدامات قضایی و انتظامی به ویژه در بحث سرقت‌های خشن در دستور کار قرار گرفته و از سویی دیگر اقدامات اقتصادی دولت نیز دراین راستا موثر بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: