توجه به تولید ملی سرآغاز حماسه اقتصادی است
تاريخ : 11 / 1 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های حمایتی از تولید ملی در نیمه دوم سال 91 گفت: در سال 91 نقشه راه در این‌باره ترسیم شده است و برای اجرای این سیاست‌ها نیازمند برنامه کارشناسی شده هستیم.

 *وضعیت کنونی در شأن ملت ایران نیست

 نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای‌اسلامی تاکید کرد: وضعیت کنونی که همراه با فشار و رنج برای ملت ایران است در خور شأن نظام جمهوری اسلامی نیست.

 وی تاکید کرد: برای رفع مشکلات در این حوزه نیازمند آن هستیم تا در بخش اقتصاد شرایط را معقول‌تر و برنامه‌ریزی‌ها را زیربنایی‌تر کنیم و از فعالیت بدون برنامه و کارشناسی جلوگیری کنیم.

 سادات‌ابراهیمی افزود: انداختن مشکلات به گردن تحریم‌ها کار ساده‌ای است ولی همه مشکلات به تحریم‌ها ربط ندارد و بنا به نظر مقام معظم رهبری در پایام نوروزی کوتاهی‌هایی در این بخش نیز از داخل باعث بروز این مشکلات شده است.

 *شرایط کنونی را برای ایجاد حماسه اقتصادی غنیمت بشماریم

 نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید شرایط کنونی را در ایجاد حماسه سیاسی غنیمت شمرد و در این‌باره از همه توان خود استفاده کنیم تا شعار سال‌جاری محقق شود.

 وی با اشاره به اینکه ایجاد حماسه اقتصادی از حمایت از تولید ملی سخت‌تر است، خاطر نشان کرد: زمانی که رهبری معظم‌انقلاب از کلمه حماسه استفاده می‌کنند نشان‌دهنده آن است که از فعالیت در این حوزه رضایت ندارند و ایده‌آلی بالاتر از آن را در ذهن دارند و به این دلیل از لفظ حماسه استفاده می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: