سهم خوزستان از نفت بسیار ناچیز است
تاريخ : 2 / 2 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: سهم خوزستان از درآمدهای نفتی بسیار ناچیز است و باید در این خصوص تصمیمی جدی در دولت اتخاذ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات‌ابراهیمی عصر دیروز در شورای اداری شهرستان شوشتر اظهار کرد: سهم خوزستان از درآمدهای نفتی بسیار ناچیز است و خوزستان نیز مانند دیگر استان‌های کشور درنظر گرفته شده است که این قانون باید اصلاح شود.

وی افزود: خوزستان به واسطه دارا بودن نفت مشکلاتی دارد که باید با افزایش سهم خوزستان از نفت این مشکلات برطرف شود و گامی در راستای رفع محرومیت از خوزستان برداشته شود.

سادات‌ابراهیمی با اشاره به اینکه باید مطالبات مردمی را درخواست کنم، گفت: هرچند در روزهای پایانی دولت هستیم، اما باید به نحوی تلاش کنیم که مصوبات سفرهای پیشین دولت پیگیری شود و برای رفع مشکلات در این حوزه گام برداشت.

*حذف حق محرومیت خوزستان

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: حق محرومیت شهرستان شوشتر و 11 شهر دیگر استان براساس اطلاعاتی که به نهاد ریاست جمهوری ارسال شده است، حذف شده که این مهم باید اصلاح شود.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی بسیاری از نخبگان تقاضای مهاجرت از خوزستان دارند و با این مصوبه این روند بسیار سریع‌تر می‌شود و باید جلوی این امر را گرفت.

سادات‌ابراهیمی گفت: با اجرای این مصوبه بین 200 تا 300 هزارتومان از حقوق کارکنان دولت کاسته می‌شود و این خود مشکلی مضاعف برای مردم به وجود می‌آورد.

*کشت و صنعت کارون وضعیت بسیار بدی دارد

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشت و صنعت کارون شوشتر دچار مشکلات زیادی است و به این دلیل باید برای رفع مشکلات در این حوزه تلاش کرد.

وی گفت: در شرایط کنونی تنها 85 هزار تن شکر در این شرکت تولید می‌شود؛ درصورتی که تا سال‌های گذشته این شرکت با بیش از 130 هزار تن جایگاه تعیین کننده‌ای در تولیدات شکر کشور داشت.

سادات‌ابراهیمی در پایان افزود: این شرکت با نیمه‌تعطیل بودنش مشکلات زیادی برای مسئله اشتغال ایجاد کرده است که باید در اسرع وقت این شرکت تعیین تکلیف شود.



نظرات شما عزیزان:

su_27
ساعت14:42---2 ارديبهشت 1392
میدونم چاپ نمیکنی ولی خودت روش فکر کن اگه حق بود بی باک چاپ کن_ریشه خراب شده دوست من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: