کاندیداهای شوراها تا 12 خرداد صبر کنند
تاريخ : 2 / 3 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار اهواز از اعلام نهايي و قطعي نامزدهاي تاييد صلاحيت شده انتخابات شوراي شهر و روستاي اين شهرستان در 12 خردادماه خبر داد.
عبدالعزيز فدعمي  با اعلام این خبر اظهار كرد: بررسی صلاحیت داوطلبان از نخستین روز ثبت نام با ارسال اسامی به مراجع چهارگانه آغاز شد كه پس از استعلام از اين مراجع، صلاحيت 345 نفر توسط هيات اجرايي مورد تاييد قرار گرفت. پس از آن نتيجه بررسي‌هاي هيات اجرايي به هيات نظارت ارسال شد.
وي ادامه‌داد: دليل ردصلاحيت شدن برخي از افراد توسط هيات اجرايي، ناقص بودن مدارك لازم عنوان شد. همه افراد ردصلاحيت شده در يك مهلت قانوني اعتراض خود را اعلام كردند كه این اعتراضات مورد بررسي قرار گرفت.
فرماندار اهواز افزود: هيات نظارت شهرستان اهواز نيز به بررسي صلاحيت داوطلبان پرداخت؛ اين هيات در اين بررسي‌ها برخي از داوطلباني كه توسط هيات اجرايي مورد تاييد واقع شده بودند را تاييد نكرد. بدين ترتيب طبق قانون فرصتي براي اعتراض اين افراد قرار داده شد كه اعتراض‌ها در حال بررسي هستند.
فدعمي درباره زمانبندی انتشار اسامی افراد تایید صلاحیت شده و همچنین زمانبندی تبلیغات کاندیداها، تصریح کرد: اسامی افراد تایید صلاحیت شده 13 تا 15 خرداد منتشر می شود و کاندیداها از 16 تا 22 خرداد برای تبلیغات فرصت دارند.
این در حالی است که از روز گذشته برخی کاندیداهای تایید صلاحیت شده بر خلاف قانون و در حالی که فرصت قانونی تبلیغات هنوز آغاز نشده است، اقدام به ارسال پیامک های تبلیغاتی کرده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: