توليدكنندگان در رونق بازارچه محصولات كشاورزي گتوند مشاركت كنند
تاريخ : 3 / 3 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مدير تعاون روستايي گتوند گفت: با وجود اين‌كه مدت زمان كمي از احداث بازارچه محصولات كشاورزي در اين شهرستان مي‌گذرد اما عملكرد آن‌ها تاكنون موفقيت‌آميز بوده است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران حسين بهداروند اظهاركرد: بازارچه محصولات كشاورزي اتحاديه تعاون روستايي اين شهرستان 28 غرفه دارد كه هدف از راه‌اندازي اين بازارچه واگذاري غرفه‌ها به توليدكنندگان است.
وي افزود: به دليل اين‌كه محصولات در بازارچه‌ها به صورت جزئي به فروش مي‌رسند و توليدكنندگان تمايل به فروش عمده محصولات خود دارند، همكاري بيشتر و مشاركت آن‌ها در رونق اين بازارچه‌ها ضروري است.
مدير تعاون روستايي گتوند تصريح‌كرد: هم‌اكنون برنامه‌ريزي شده كه اين بازارچه به‌زودي به صورت بازارچه ميوه و تره‌بار يعني به صورت دو منظوره به فعاليت خود ادامه دهد تا توليدكنندگان بتوانند هم به صورت جزئي و هم به صورت عمده محصولات خود را به فروش برسانند.
بهداروندي خاطرنشان‌كرد: غرفه‌هاي موجود در اين بازارچه بيش از نياز شهرستان است، به گونه‌اي كه براي هر 50 هزار نفر در شهرستان، 10 غرفه نياز است. هم‌اكنون 28 غرفه در اين بازارچه موجود است و بنابراين به توسعه بازارچه نيازي نيست.
وي يادآورشد: تاكنون 13 هزار و 700 تن گندم توسط تعاون روستايي خريداري شده كه اين ميزان نسبت به سال‌گذشته افزايش داشته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: