بیژن بلیوند رئیس کمیته امداد شوشتر : حامی‌یابی 500 یتیم زیر پوشش کمیته امداد در شوشتر

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اعلام آمار ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی درشوشتر گفت: در حال حاضر در مجموع 500 فرزند یتیم تحت پوشش و حمایت‌های خاص این نهاد قرار دارند که همه آن‌ها در طرح حامی‌یابی که به مناسبت ماه رجب برگزار می‌شود، شرکت داده شده‌اند.

بلیوند در بیان اهداف اجرای این طرح خاطرنشان کرد: کلیه ایتام تحت پوشش این نهاد علی‌رغم حمایت‌های حامیان خود همچنان نیازمند حمایت‌های بیشتری هستند که با توجه به اجرای این طرح در ماه رجب درصدد جلب حمایت‌های بیشتری برای آن‌ها هستیم، به طوری که هر یک از این ایتام تحت حمایت دو یا چند حامی قرار گیرند.

وی در رابطه با محل برگزاری طرح حامی یابی ایتام اظهار داشت: برگزاری این طرح‌ها منوط به داشتن مکان خاصی نیست و در هرجایی که امکان جلب حمایت‌های مردمی بیشتری باشد طرح حامی یابی برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شوشتر تصریح کرد: سعی بر این است که پایگاه‌های اجرا کننده طرح اکرام ایتام بیشتر در مساجدی که برنامه اعتکاف و اعیاد و مناسبت‌های مذهبی را در سطح شوشتر برگزار می‌کنند و دارای پتانسیل بالاتری برای جذب حامی هستند، برگزار شود.

وی در توضیح روش حمایت از فرزندان و ایتام در این طرح خاطرنشان کرد: با تشریح وضعیت ایتام از سوی نمایندگان مستقر در پایگاه‌های طرح اکرام ایتام متقاضیان شرکت در این طرح می‌توانند حمایت‌های مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم را تقبل کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: روش انجام این حمایت‌ها به این شکل است که حامیان با واریز مبلغ حداقل 200 هزار ریال به مدت حداقل یک سال به صورت ماهیانه به حساب فرزندان ایتام آن‌ها را تحت حمایت قرار می‌دهند.

بلیوند در رابطه با ادامه حمایت‌های حامیان ایتام عنوان کرد: حامیان می‌توانند در صورت تمایل و داشتن توانمندی لازم حمایت‌های مادی و معنوی خود را به ‌صورت مستمر ادامه دهند و همچنان با حمایت‌های خود کمیته امداد امام خمینی را در حمایت‌های بهتر از ایتام یاری کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: