220 نفر از گتوند به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند
تاريخ : 7 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار گتوند از اعزام 220 نفر از مردم گتوند به مرقد امام راحل خبر داد و گفت: مقدمات لازم برای این اعزام فراهم شده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، هوشنگ محمدپور ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) با اشاره به جایگاه والای ولایت در جامعه اسلامی گفت: توجه به کیفیت و محتوای برنامه‌های مربوط به گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره)باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به اندیشه امام خمینی (ره) اظهار داشت: برای پاسداشت و نکوداشت این ایام اقدام به اعزام کاروان‌های عزاداران به مرقد امام خمینی (ره) و برپایی مراسم سوگواری در مناطق مختلف شهرستان خواهیم کرد که همه کمیته‌ها باید در این زمینه به صورت فعال وارد عرصه شوند.

فرماندار گتوند خاطرنشان کرد: این تعداد زائر در قالب پنج دستگاه اتوبوس به همراه یک دستگاه آمبولانس اعزام می‌شوند ضمن اینکه بسته‌های فرهنگی و آموزشی نیز تهیه شده است که در بین زائران توزیع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تلاش شده است تا برنامه‌های ویژه 14 خرداد در شهرستان گتوند درخور شأن باشند، افزود: از همه توانمندی فرهنگی در سطح شهرستان گتوند برای گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) استفاده کرده‌ایم و می‌کوشیم تا در این مراسم بیشترین شناخت از رفتار و سیره آن رهبر کبیر را کسب کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان گتوند تأکید کرد: در شرایط کنونی شناخت امام خمینی (ره) نیاز اساسی جامعه و نسل جوان است و باید در این راستا بکوشیم تا چهره‌ای همراه با واقعیت و مبتنی بر بصیرت به جامعه ارائه شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: