مسئول کمیته تبلیغات انتخابات گتوند خبر داد برخورد با متخلفان تبلیغات در انتخابات گتوند

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان گتوند از برخورد با متخلفان در تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر خبر داد.

به گزارش سلام گتوند ابوذر اکبری‌نیا  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار کرد: با آغاز زمان تبلیغات در سطح شهرستان گتوند شور و اشتیاق زیادی برای مشارکت در انتخابات ایجاد می‌شود و تبلیغات در این بخش تاثیر بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به زمان آغاز تبلیغات کاندیدای شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 16 خرداد آغاز می‌شود و همه باید به این تاریخ پایبند باشند.

اکبری‌نیا با اشاره به اینکه باید به قانون و فرصت قانونی تعیین شده برای تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر پایبند بود، تاکید کرد: قبل از تاریخ 16 خرداد هیچکدام از کاندیداها حق تبلیغ و نصب پوستر در جایگاه‌های نصب شده را ندارند و در صورت مشاهده به عنوان تخلف تلقی می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کاندیداها در روزهای تبلیغات به قانون در نظر گرفته شده برای آن توجه داشته باشند، خاطرنشان کرد: کاندیدای شورای اسلامی شهر باید در راستای قانون‌مداری به نحوه تبلیغات و مکان‌های در نظر گرفته شده توجه ویژه‌ای داشته باشند و در این راستا بکوشند تا آیین نامه ابلاغ شده بند به بند اجرا شود.

اکبری‌نیا با اشاره به لزوم رعایت قانون توسط کاندیداها از مسئولان ستادهای تبلیغاتی کاندیداها خواست صرفا از جایگاه‌های تعبیه شده برای تبلیغات استفاده کرده و از نصب پوستر بر روی دیوارها و معابر شهری خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید منظر شهر برای برگزاری انتخابات مخدوش شود، افزود: نباید برای چند روز تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر چهره و منظر شهر مخدوش شود و در این راستا باید به نحوی تلاش کرد تا برطرف کردن آثار تبلیغات از منظر شهری بسیار ساده امکانپذیر باشد و در این باره از محل‌های تعیین شده استفاده شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: