سادات ابراهیمی نماینده گتوند است یا شوشتر؟
تاريخ : 24 / 7 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اگر روزانه به اخبار خبرگزاری فارس مراجعه کنیم خبرهایی کم بیش در مورد گتوند و شوشتر منعکس شده است. اما این انعکاس به شکلی نامناسب و یکجانبه صورت می گیرد.

 

شمال استان خوزستان شامل شهرهای مسجدسلیمان، ایذه، باغملک، گتوند، شوشتر، دزفول، اندیمشک و .... است. خبرگزاری فارس به عنوان یک خبرگزاری حرفه ای و مجرب در عرصه رسانه عمل می کند اما با کمال تعجب شاهد انعکاس اخبار شمال خوزستان به صورتی هستیم که روزانه از آسفالت کوچه های شوشتر گرفته تا تخلیه فاضلاب شهری و اظهار نظر مسئولین رده چندم این شهرستان و .... در این خبرگزاری منعکس می شود و از 15 خبر موجود در صفحه اول استانی این خبرگزاری، اکثر اخبار مربوط به اخبار و اتفاقات ریز و درشت شوشتر می باشد. این موضوع باعث خرسندی است که افرادی حضور دارند که اخبار شهرستان خود را در رسانه ها منعکس کنند اما نگرانی از آنجاست که در این خبرگزاری ملی که متعلق به همه مردم کشور است خبری از حضور سایر شهرها در خبرگزاری فارس نیست! و به نوعی عدالت خبری در استان خوزستان از سوی خبرگزاری استانی این خبرگزاری برقرار نمی باشد.

یکی دیگر از موارد تعجب برانگیز در انعکاس اخبار استانی این است که تاکنون چندین بار مشاهده شده است که این خبرگزاری نام آقای سادات ابراهیمی را به عنوان نماینده مردم شوشتر در اخبار درج        می کند! حال آنکه اصول خبرنگاری حرفه ای ایجاب می کند که به این موضوعات توجه نموده و حقوق شهروندی مردم گتوند را نیز مورد توجه قرار دهد.

 



نظرات شما عزیزان:

کرائی
ساعت9:06---17 آذر 1391
با سلام
اگر دستتان به آقای سادات ابراهیمی می رسد بعرضشان برسانید . طبق وعده عمل نگردید و جاده کرائی آسفالت نشد .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: