امام جمعه گتوند : کاندیداهای شورا ، واقعیات را به مردم معرفی کنند
تاريخ : 18 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش گتوندنیوز ، امروز (جمعه 17 خرداد 92 ) امام جمعه ی گتوند در خطبه های نماز جمعه توصیه هایی به نامزدهای شورای انتخابات اسلامی و همچنین نامزدهای ریاست جمهوری داشتند .

حجت الاسلام سید محمدحسین علوی اصل در خطبه های امروز نماز جمعه خصوصیاتی را برای کاندید اصلح برشمردند و گفتند : مردم باید به کسانی رای دهند که قرآنی باشند چرا که کشور ما کشوری اسلامی است و اگر فرد با قرآن سروکار داشته باشد خودش را مسئول می داند و متعهد می باشد ولی اگر قرآنی نباشدخلاف این ، رخ خواهد داد .

وی همچنین از مردم خواست تا به نامزدهایی رای دهند که ویژگی هایی چون دلسوز مردم بودن ، متخصص و متعهد بودن را دارا باشند .

علوی اصل به مردم توصیه هایی برای انتخابات ریاست جمهوری داشتند و تصریح کردند به فردی رای دهید که برای حل مشکلات معیشتی مردم برنامه داشته باشد و به عزت و اقتدار ملی پایبند باشد و همچنین برای استقلال کشور برنامه ریزی های دقیقی داشته بشد .

وی از دیگر ویژگی های ضروری ریاست جمهوری را برشمردند و گفتند ، رییس جمهور آینده با فردی باشد که مجاهد و انقلابی باشد ، و در مدیریت کشور ، رهنمودهای رهبری را نقشه ی راه خود قرار دهد .

وی همچنین ساده زیستی و دوری از اشرافی گری را در کنار اجرای قانون اساسی و پیگیری چشم انداز 20 ساله را لازمه ی رییس جمهور دانست .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: