احتمال آغاز به کار شورای چهارم از ۲۵ تیر
تاريخ : 2 / 4 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور از بررسی دو فوریت آغاز به کار شورای شهر تهران از ۲۵ تیرماه خبر داد گفت: بر اساس قانون آغاز به کار رسمی شورای چهارم شهر و روستا ۱۲ شهریور ماه و یک ماه بعد از تنفیذ حکم ریاست جمهوری است .

محمدجواد کولیوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح دو فوریت آغاز به کار شورای شهر چهارم در تاریخ ۲۵ تیرماه از سوی نمایندگان تهران گفت: این دو فوریت فردا در صحن علنی  مجلس بررسی می شود .

وی ادامه داد: بر اساس قانون شوراهای شهر و روستا یک ماه بعد از تنفیذ ریاست جمهوری یعنی ۱۲ شهریورماه آغار خواهد شد.

این عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به اولویتهای شورای چهارم گفت: با توجه به بودجه ۱۲ میلیارد تومانی شهر تهران، اعضای شورا باید برنامه هایی دقیقی در خصوص هزینه کرد این اعتبارات به خصوص در بخش اعتبارات سرمایه ای داشته باشند .

کولیوند با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی مهمترین نیاز شهر تهران است گفت: توسعه مترو،ارتقای خدمات رسانی در بخش اتوبوسرانی و… از مهمترین نیازهای شهروندان تهرانی است .

وی با اشاره به برخی اظهار نظرها در خصوص خلاء های قانونی که درحوزه شوراها وجود دارد گفت: قوانین مطرح شده  در قانون اساسی در خصوص شوراها محکم و مشخص است آن چه سبب ایجاد مشکلات در شوراها می شود تعامل با استانداری ها است . اعضای شورای شهرو روستا باید جلساتی را با استانداری برگزار کنند تا با هماهنگی بیشتری به نیازهای شهروندان پاسخ دهند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: