نماینده مردم شوشتر در مجلس: رشد علمی در ایران بسیار سریع‌تر از اروپاست
تاريخ : 25 / 7 / 1391برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد علمی در ایران اسلامی بسیار سریع‌تر از اروپاست و این باعث مباهات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی شامگاه امروز در مراسم افتتاح آزمایشگاه تخصصی شهرستان شوشتر، اظهار داشت: رشد علمی ایران در جهان امروز بسیار سریع‌تر از آن چیزی است که غرب فکرش را می‌کرد و به این دلیل دشمنی‌های غرب با ایران اسلامی بسیار زیاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی به خوبی می‌داند که رشد سریع‌ علمی دانشمندان جوان ایرانی در اسرع وقت جایگاه نخست را در علم جهان از آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی می‌گیرد و آن‌ها باید برای در اختیار داشتن علم به ایران بیایند و به این دلیل در حال دشمنی با ایران اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان شوشتر نیز استعدادهای زیادی برای توسعه علمی دارد، افزود: برای پیشرفت و اشتغال نباید منتظر دولت ماند زیرا تسهیلات و همکاری‌های انجام شده در این زمینه بسیار محدود است و به دلیل کثرت نیاز در این بخش نمی‌توان پاسخگوی نیازهای جامعه بود و به این دلیل جوانان باید خود به دنبال رفع مشکلات خود باشند و با چنین ابتکارهایی زمینه فعالیت را برای خود فراهم کنند.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه از حضور بخش خصوصی در بخش خدماتی حمایت می‌کنیم، تاکید کرد: از حضور بخش خصوصی در امور خدماتی جامعه حمایت می‌کنیم و باید در راستای سرمایه‌گذاری‌های ماندگار در جامعه اقداماتی زیربنایی انجام شود.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید در راستای حمایت از اشتغال در جامعه تلاش کنیم و در این باره باید از حضور جوانان استقبال کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

حامي شوراهاي جوان
ساعت9:09---28 مهر 1391
سلام آقا مجتبي ، شوراي آينده ،تو رو چه به وبلاگ نويسي ، تو همون بهتر بچسبي به شركت آردت!!!!!!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: