3 نانوایی در گتوند پلمب شد/ افزایش نظارت‌ در روزهای آینده
تاريخ : 18 / 4 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس اتحادیه نانوایان و صنوف همگن شهرستان گتوند گفت: سه نانوایی به دلیل تخلف مکرر و عدم توجه به تذکرات و هشدارهای صادر شده پلمپ شده است.

سید محمود مرعشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه ممنوعیت استفاده از افزودنی‌هایی مانند جوش شیرین به خمیر نان در سطح شهرستان و در بازرسی‌های انجام شده سه نانوایی در این باره متخلف شناخته شده و برای پلمپ آنها اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه باید در این مورد به مردم اطلاع‌رسانی شود، خاطر نشان کرد: در این زمینه به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد و پس از پلمپ این واحدهای صنفی با نصب پلاکادر در محل در این باره اقدام می‌شود.

مرعشی با اشاره به اینکه به نانوایی‌ها در این زمینه هشدار داده شده است، گفت: در این زمینه با برگزاری کلاس‌های آموزشی به نانوایی‌ها هشدار و تذکرهای لازم داده شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان و صنوف همگن شهرستان گتوند خاطر نشان کرد: در شهرستان گتوند کلاس‌های آموزشی متعددی برای آموزش برگزار شده است و بطور حتم این کلاس‌ها ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول تاکید کرد: کلاس‌های برگزار شده در این زمینه با هماهنگی با فنی و حرفه‌ای و اتحادیه امور صنفی برگزار شده است و در تلاش هستیم تا برگزاری این کلاس‌ها ادامه پیدا کند.

مرعشی افزود: متخلفان در این زمینه علاوه بر تعطیلی صنوف متخلف به پرداخت جریمه‌های نقدی سنگین نیز محکوم می‌شوند که این احکام در آینده‌ای نزدیک ابلاغ خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: