بهزاد جعفرزاده: امید به همکاری فرماندار گتوند در رفع مشکلات مالی
تاريخ : 25 / 4 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس هیئت فوتبال گتوند گفت: تیم فوتبال کشاورز گتوند قهرمان مسابقات فوتبال بزرگسالان در این شهرستان شد. امیدواریم که مسئولان امر به ویژه فرماندار شهرستان در این خصوص همکاری لازم را با تیم‌های فوتبال انجام دهند.

 

به گزارش سلام گتوند بهزاد جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این مسابقات با حضور 10 تیم  و در قالب 44 مسابقه به مدت سه ماه برگزار شده است.

 

وی افزود: در پایان تیم‌های کشاورز و شاهین به فینال رقابت‌ها راه پیدا کردند که در بازی فینال تیم کشاورز با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

 

رئیس هیئت فوتبال گتوند تصریح کرد: آقای گل این رقابت‌ها نیز رضا بشیری از تیم پیام بود که در پایان مسابقات از وی تقدیر به عمل آمد.

 

جعفرزاده در ادامه اضافه کرد: مسابقات فوتبال در گتوند بر اساس تقویم سالیانه بوده و هم اکنون نیز مسابقات رده نوجوانان در حال برگزاری است.

 

رئیس هیئت فوتبال گتوند در مورد مشکلات در این بخش افزود: یکی از مشکلات عدیده تیم‌های فوتبال در گتوند مشکلات مالی است که بسیار حاد است و باید برای رفع این مشکلات چاره‌ای اندیشید.

 

جعفرزاده با اشاره به تلاش‌های انجام شده در این زمینه گفت: امیدواریم که مسئولان امر به ویژه فرماندار شهرستان در این خصوص همکاری لازم را با تیم‌های فوتبال انجام دهند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: