تاريخ : 1 / 5 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
وسط کانون پرورش فکری کودکان
کارگاه نمایش خلاق ویژه‌ کودکان و نوجوانان گتوندی برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز گتوند همزمان با ایام تابستان کارگاه نمایش خلاق را برای کودکان و نوجوانان گتوندی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند اظهار کرد: به‌منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان گتوندی کارگاه نمایش خلاق را به وسیله عروسک‌های دارا و سارا در این مرکز برگزار کردیم.

مرضیه حسین‌زاده افزود: در این کارگاه بچه‌ها بعد از توضیحات مربی پیرامون نمایش خلاق، با عروسک‌گردانی عروسک‌های دارا و سارا به اجرای نمایش خلاق می‌پردازند.

وی در ادامه از طرح امانت‌دهی عروسک‌های دارا و سارا به کودکان و نوجوانان گتوندی سخن گفت و تصریح‌کرد: طرح امانت‌دهی عروسک‌های دارا و سارا با اهداف تربیتی عاطفی و در راستای هم‌نشینی بیشتر دارا و سارا با بچه‌ها در کانون گتوند برگزار می‌شود.

این مسئول فرهنگی با بیان این که عروسک‌ها نماینده فرهنگ‌ها هستند و نباید به سادگی از کنار آن‌ها رد شد اضافه‌کرد: کودک با عروسک هم ذات پنداری می‌کند و از شخصیت آن‌ها برای زندگی خود الگوسازی کرده و در حقیقت کودک با عروسک رابطه ظریف آموزشی برقرار می‌کند از این رو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند سعی دارد، با اجرای این طرح و امانت دهی عروسک‌های سارا و دارا به صورت غیرمستقیم، ارزش‌ها و آموزش‌های لازم را به کودکان بیاموزد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: