افتتاح چمن مصنوعی فرهنگیان شهرستان گتوند

آیین افتتاحیه چمن مصنوعی شهرستان گتوند واقع در مجموعه فرهنگی ورزشی فرهنگیان شهرستان گتوند با حضور مسولین و مدیران ادارات و سازمانهای شهرستان گتوند و مسوولین استانی سازمان آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت کلام الله مجید توسط قاری نوجوان  (مجتبی کرمی) آغاز شد با افتتاح مجموعه توسط جناب آقای نوری خواه معاون فرماندار شهرستان گتوند ادامه پیدا کرد.

حاج جلال کرمی ریاست اداره آموزش و پرورش گتوند طی سخنانی بعد از خیر مقدم به حضار اعلام داشت این مجموعه تا کنون 80 میلیون هزینه دربرداشته که بسیاری از آن بصورت امانی صورت گرفته و باید برای بازپرداخت آن چاره‏ای اندیشید.

ایشان باتشکر از نگاه مسئولین به مناطق محروم ، پیشنهاد ساخت استخر شنا را در ادامه این مجموعه دادند و فرمودند: با توجه به لزوم شناخت فن شنا و با توجه به وجود رودخانه کارون و همچنین وجود درس شنا در مدارس، تجهیز این مجموعه به استخر الزامی بنظر میرسد.

کرمی در ادامه گفتند: کمبودهای این مجموعه اقلام زیر میباشند: پرژکتور ، کفپوش، سقف ، بازسازی دیوارهای پشت و ساخت سونای خشک که امکاناتش فراهم است.

در ادامه جناب کرمی از آقای سالمی معاونت تربیت بدنی استان خوزستان دعوت کردند که پشت تریبون بیایند. آقای سالمی نیز با تشکر از همه مسولین گتوند برای ساخت این مجموعه ، قول همکاری آتی را دادند.

در انتهای صحبتهای آقای سالمی و به دعوت آقای کرمی، مدعوین از سالن ورزشی نیز بازدید و از نزدیک شاهد کمبودها و نواقص موجود بودند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: