نماینده شوشتر- گتوند : میانه روی، وجه مشترک ....
تاريخ : 16 / 5 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده شوشتر- گتوند و حومه : میانه روی، وجه مشترک کابینه پیشنهادی آقای روحانی است

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس گفت: کابینه معرفی شده از سوی رئیس جمهور از افرادی با سابقه در امور اجرایی تشکیل شده و پیش بینی می شود که بیشتر افراد معرفی شده، از مجلس رأی اعتماد خواهند گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سادات ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: وزرای پیشنهادی رئیس جمهور افراد جدید و بدون سوابق اجرایی نیستند، ولی لازم است که برنامه های این افراد به دقت بررسی شود.

وی ادامه داد: جلساتی که با برخی از این افراد پیشنهادی داشته ایم به این نتیجه رسیدیم که میانه روی، وجه مشترک کابینه پیشنهادی آقای روحانی است. شرایط کشور هم از نظر بین المللی و هم داخلی نیز ایجاب می کند که چنین روحیه ای در میان وزرای دولت آینده باشد و نیازمند مشارکت بیشتر نخبگان، احزاب و گروه های مختلف در اجرای امور کشور هستیم.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس تصریح کرد: مشکلات دو دسته اند؛ یک دسته مشکلات مربوط به داخل کشور هستند و دولت برای حل این مشکلات و موانع همه ابزارهای کار را در اختیار دارد و هیچ بهانه ای برای طفره رفتن وجود ندارد. دسته دیگر مشکلات منشاء خارجی دارند که نمی توان به طور قطع گفت که با وجود این کابینه این دسته مشکلات حل می شوند یا نمی شوند، ولی باید ارتباطات، مذاکرات و گفت وگوها صورت بگیرد تا مشکلات حل شود.

سادات ابراهیمی گفت: بخش مهمی از مشکلات کشور داخلی است و در این زمینه از دولت انتظار می رود بر اساس شعار تدبیر و امید و با استفاده از نیروی انسانی کارآمد برای پیشبرد توسعه در همه زمینه ها اقدامات لازم را انجام دهد. قطعاً دکتر روحانی برای عملیاتی کردن مفهوم شعار «دولت تدبیر و امید» وزرای کابینه خود را با نگرشی خاص به این موضوع انتخاب کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: