دانشکده علوم پزشکی در گتوند راه اندازی می شود
تاريخ : 22 / 5 / 1392برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول - رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از آمادگی این دانشگاه برای راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در شهرستان گتوند خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ˈ عبدالرحیم صائمی نیا ˈ در نشست شورای اداری شهرستان گتوند افزود:در صورت حمایت و کمک مردم و همکاری ادارات این شهرستان نسبت به تامین فضای اسکان و آموزشی ، دانشکده علوم پزشکی گتوند راه اندازی می شود.
وی افزود: زمینه برای تحول در بخش بهداشت و درمان در شمال استان خوزستان و در شهرستان گتوند مهیاست و با توجه به اینکه در شهرستان گتوند پزشک متخصص وجود ندارد به دنبال جذب پزشکان متخصص در رشته های مختلف هستیم.
وی با اشاره به دیگر برنامه های حوزه بهداشت وسلامت در شهرستان گتوند گفت:در بخش بیمارستان نیز مجوز استخدام 70 نفر صادر شده که امیدواریم با تامین اعتبار بودجه حقوقی آنها و آزمون مربوطه برگزار شود.
صائمی نیا افزود: آخرین بخش تجهیزات بیمارستان گتوند نیز در دست انجام است و بزودی شاهد افتتاح بیمارستان 32 تحتخوابی گتوند خواهیم بود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار داشت:در حوزه بهداشت و سلامت برای رسیدن به یک وضعیت آرمانی باید بیش از اینها تلاش شود تا با ورود علم ، موجبات پیشرفت علمی فراهم شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: