محصول ماش و ذرت گتوند به دلیل بارندگی خسارت دید
تاريخ : 1 / 8 / 1391برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گتوند گفت: محصول ماش و ذرت شهرستان گتوند به دلیل باران و توفان روز گذشته دچار خسارت‌های زیادی شده است.

بیژن تاجوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار داشت: در اثر باد و بارندگی‌های اخیر خسارت‌هایی نیز به مزارع کشاورزی از جمله ماش و ذرت‌های کشت شده وارد آمده که در حال بررسی و جمع بندی میزان خسارت‌های وارد شده هستیم و بزودی آمار آن را اعلام خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: تندبادهای روز گذشته اصلی‌ترین عامل وارد شدن خسارت به محصولات کشاورزی است و به این دلیل در حال اعزام کارشناس برای مشخص شدن میزان خسارت‌ها هستیم.

همچنین در این باره مدیر اداره هواشناسی گتوند گفت: از آغاز ورود سیستم بارشی به استان خوزستان تاکنون 3.3 میلیمتر بارندگی در سطح شهرستان داشته‌ایم ضمن اینکه سرعت وزش باد نیز 13 متر بر ثانیه بوده است.

سجاد شاه‌حیدر اضافه کرد: انتظار می‌رود طبق پیش بینی‌ها تا 48 ساعت آینده نیز آسمان نیمه ابری و تمام ابری با احتمال رگبار پراکنده را در گتوند مشاهده خواهیم کرد ضمن اینکه با ورود سامانه بارشی احتمالاً در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد بارندگی نیز در گتوند باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان گتوند با 55 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است و اصلی‌ترین شغل مردم این منطقه در گذران زندگی کشاورزی است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: