سادات ایراهیمی: روحانی به تذکرات مجلس توجه و از انتقادو پیشنهادهای سازنده بهره بگیرد.

نماینده مردم گتوند و شوشتر گفت:  کاهش آثار تحریمها و رفع مشکلات معیشتی مردم را مهم ترین و نخستین وظیفه دولت یازدهم دانستند و همکاری و تعامل میان مجلس و دولت و حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی را لازمه این کار دانستند.

به گزارش سلام گتوند سید محمد سادات ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مجلس و مردم فرهنگ جنوب، ضمن تاکید بر لزوم تعامل میان قوا اظهار داشت: با توجه به جایگاهی که قانون اساسی برای قوه مقننه قائل است، اگر آقای روحانی در عمل نیز به آنچه درباره مجلس می گوید پایبند و معتقد باشد، آینده ای روشن پیش روی همکاری و تعامل میان قوا قرار دارد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس اضافه کرد: از سخنان آقای روحانی در این زمینه، می توان دریافت که موضوع او بیشتر واقع بینانه است تا ایده آل گرایانه. رئیس جمهور اشراف خوب و کاملی به واقعیات جهان امروز دارد و با اصول دیپلماسی آشناست.

سادات ابراهیمی با بیان اینکه "مشکلات اقتصادی، پیچیده هستند"، اظهار داشت: دولت به تنهایی نخواهد توانست این مشکلات را مرتفع کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای حل مشکلات اقتصادی، دولت نیازمند همکاری و تعامل با قوای مقننه و قضاییه و حمایت مردم و رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

سادات ابراهیمی گفت: آقای روحانی نگاه خوبی به مسائل دارد و می توان گفت که ایده و فکر و نگاه رئیس جمهور به موضوعات مختلف، از نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، منطقی است.

وی ادامه داد: امیدواریم که در عرصه عمل و اجرا نیز همین طور باشد و آقای روحانی به هنگام کار عملیاتی نیز توقعات را برآورده کند و به قانون پایبند باشد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس در پایان گفت: امیدواریم آقای روحانی تا پایان دوره ریاست جمهوری خود همان گونه که امروز از مشی و منش او استنباط می شود، به تذکرات مجلس شورای اسلامی توجه کند و از انتقادات و پیشنهادهای سازنده بهره بگیرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: