الگوهای گردشگری باید مبتنی بر هویت ایرانی و اسلامی باشد
تاريخ : 25 / 6 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: الگو گیری در بخش گردشگری باید مبتنی بر داشته‌های فرهنگی و هویت ایرانی و اسلامی باشد.

خبرگزاری فارس: الگوهای گردشگری باید مبتنی بر هویت ایرانی و اسلامی باشد

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: صنعت گردشگری در حال حاضر در جهان یکی از پیشروترین صنایع درآمدزا به شمار می‌آید و باید در ایران نیز به این بخش توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه گردشگری صنعتی ارزآور است، گفت: باید توجه داشت که با این صنعت می‌توان بخش زیادی از تحریم‌ها را دور زد زیرا ارز توسط گردشگران به کشور وارد می‌شود و محدودیتی نیز در این باره وجود ندارد.

این نماینده اصول‌گرای مجلس نهم با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌های مورد نیاز در این بخش را تامین کرد، گفت: بی‌شک اعتبار دولتی در این بخش نمی‌تواند پاسخگوی مشکلات و نیازها باشد و به این دلیل باید کوشید تا از سرمایه‌های مردمی در این زمینه استفاده کرد.

وی گفت: در سال گذشته اعتبارات دولتی به دلیل مشکلات بودجه‌ای و تحقق برنامه‌ها در حد بسیار ناچیزی محقق شد ولی توجه به اینکه بخش خصوصی در این زمینه می‌توان گره‌گشای تنگناهای سخت و دشوار باشد می‌تواند شاه‌کلید رفع مشکلات به شمار آید.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه مجلس آماده همکاری در این زمینه است، گفت: مجلس آمادگی دارد تا در این زمینه از همه ظرفیت خود بهره بگیرد و موانع قانونی را در صورت وجود بررسی و رفع کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: الگو گیری در بخش گردشگری می‌تواند تاحد زیادی مشکلات را برطرف کند و باید الگوها مبتنی بر داشته‌های فرهنگی و هویت ایرانی و اسلامی باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: