سادات ابراهیمی : حمایت رهبر معظم انقلاب دلیل مهم موفقیت رییس جمهوری درسفر نیویورک است

سادات ابراهیمی 2حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب موجب شد، کشورهای غربی استقبال خوبی از صحبت های رییس جمهور داشته باشند.
وی گفت:سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب به عنوان مرجع تمامی شیعیان جهان، همواره توانسته چراغ راهی برای پیشرفت مسلمانان در تمامی نقاط دنیا باشد.
وی افزود:رهبر معظم انقلاب در فتوایی استفاده از سلاح های کشتار جمعی را حرام اعلام داشتند ،که همین امر نشان دهنده مواضع شفاف ایران در بحث استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای است.
نماینده مردم شوشتر وگتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع روشن و محکم دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل ، در دفاع از حقوق مردم ایران موجب شد، کشور های حاضر در این نشست، استقبال خوبی از صحبت های رییس جمهوری داشته باشند.
وی اظهارکرد: دکتر روحانی در ابتدای این سفر رییس جمهور اعلام کرد که با اختیار تام به نیویورک می رود، که این امر در نوع خود منحصر به فرد بوده و هیچ کدام از روسای دولت های پس از پیروزی انقلاب با چنین رویکردی به سازمان ملل سفر نکرده بودند.
حجت الاسلام سادات ابراهیمی ،به منش و رفتار اعتدال گرای رییس جمهور اشاره کرد و افزود: بی شک در این موفقیت نوع رفتار و برخورد عالمانه دکتر روحانی در ملاقات با مقامات رسمی سایر کشورها موثر بوده است.
وی، بیان داشت: با توجه به شرایط سخت بسیاری از کشورها، مردم و دولتمردان و بسیاری از سیاسیون غربی از رفتارهای افراطی خسته شده و به دنبال اعتدال و امید هستند که این امر را به خوبی می توان در صحبت های دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل درک کرد.
وی افزود:همچنین حمایت و انسجام ملی در درون کشور و وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران موجب شد دکتر روحانی با قوت قلب بیشتری در مجمع عمومی سازمان ملل حضور داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: