نقد/ حجت الاسلام علوي: عملكرد ستاد نیروی انتظامی راضي كننده بود!
تاريخ : 13 / 7 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در آييني با حضور مسوولان محلي از زحمات سرهنگ رحيم فرجادي فرمانده پيشين نيروي انتظامي گتوند تقدير وسرهنگ عبدالكريم بهادري به عنوان فرمانده جديد نيروي انتظامي اين شهرستان معرفي شد.

به گزارش سلام گتوند به نقل از ایرنا فرماندار گتوند در اين آيين از فعاليتهاي نيروي انتظامي تقدير كردو گفت: مشاركت و تعامل مردم مي تواند بهترين كمك براي فعاليت هر اداره يا نهاد باشد و نيروي انتظامي نيز كه ارتباط مستقيم با مردم دارد با مشاركت و كمك مردم مي تواند بهتر عمل كند.

هوشنگ محمد پور با اشاره به وسعت شهرستان گتوند اظهار داشت:ستاد فرماندهي انتظامي گتوند فاقد يك ساختمان قابل استفاده است كه بايد حمايت شود واحداث ساختمان در اولويتها فعاليت هاي آن قرار گيرد.

وي پيگيري براي تجهيز نيروي انتظامي اين شهرستان را از ديگر الويت هاي نيروي انتظامي دانست و افزود: به منظور تامين بهتر امنيت نيز بايد كلانتري هاي جديد در مناطق مختلف شهرستان راه اندازي شوند .

حجت الاسلام سيد حسين علوي اصل امام جمعه گتوند نيز در اين نشست گفت: خوشبختانه مشكل امنيتي خاصي در شهرستان وجود ندارد و در چند ساله اخير با تلاش فراوان نيروي انتظامي عملكرد اين ستاد راضي كننده بوده است.

این سخنان در شرایطی بیان می شود که در چند سال و خصوصا چند ماه اخیر شاهد افزایش شدید سرقت ها در سطح شهرستان بوده ایم. از سرقت در طلافروشی ها گرفته تا حتی سرقت مرغ و خروس ها و دام ها در ساعات میانی روز خصوصا در فصل گرم تابستان.

افزایش روزافزون این سرقت ها در سطح شهرستان نگران کننده است و انتظار می رود که مسئولین جدید به دنبال راه حل های موثرتری از جمله افزایش گشت های شبانه و نیز افزایش سربازان گشتی باشند.

در این بین بیانات امام جمعه محترم تأمل برانگیز است که عملکرد نیروی انتظامی را راضی کننده خوانده اند.

ضمنن اینکه باید از زحمات نیروی محترم انتظامی تشکر کرد باید نقاط ضعف را هم گوشزد و یادآوری کنیم تا این نقاط ضعف برطرف شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: