مهندس محمدپور : برخورد قانونی با دامداران فاقد پروانه چرا در گتوند
تاريخ : 28 / 8 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
فرماندار گتوند از آغاز مجدد طرح برخورد با دامداران فاقد پروانه چرای دام در این شهرستان خبر داد.
به نقل از فارس ، هوشنگ محمدپور پیش از ظهر امروز در جلسه کنترل کوچ و پروانه چرای دام که در سالن اجتماعات فرمانداری گتوند برگزار شد با اشاره به برخی مشکلاتی که برای دامداران وجود دارد خواستار حل مسائل و مشکلات مهم و اولویت‌دار این قشر شد.

وی افزود: باید مشکلات اساسی کوچ عشایر را بررسی کنیم و برای رفع آنها برنامه ارائه شود و همه دستگاه‌های متولی در این زمینه وظیفه دارند تا فعالیت خود را در این زمینه گزارش کنند.

*صدور کارت پروانه چرا برای دامداران در پلاک‌های مختلف

مسئول اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گتوند نیز در این جلسه در خصوص روند ممیزی مراتع و دستورالعمل ممیزی و صدور کارت پروانه چرا برای دامداران در پلاک‌های مختلف توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تنها در راستای اجرای قانون در چراگاه‌های شهرستان فعالیت می‌کنیم.

امیرحسین رحیمی‌نیا اظهار کرد: با تمام دامداران دارای پروانه چرا که دام مازاد بر پروانه چرای دام در مراتع دارند و همچنین دامداران فاقد پروانه چرا برخورد قانونی و لازم انجام می‌شود. 

وی عنوان کرد: برای مبارزه با دامداران فاقد پروانه چرا قانونی جامع وجود دارد و در این زمینه می‌کوشیم تا قانون اجرا شود و مشکلات به حداقل کاهش یابد.

مسئول اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گتوند خاطرنشان کرد: حفاظت از مراتع و چراگاه‌های شهرستان وظیفه قانونی است و می‌کوشیم تا در این زمینه قانون به طور کامل اجرا شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: