شخص وزیر باید پاسخگوی مرگ دانش آموزان در صالح شهر باشد
تاريخ : 25 / 9 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز :حجت الاسلام سادات ابراهیمی اظهار داشت:وزرات راه و شهرسازی شرعا و قانونا مسئول بروز چنین حوادثی است و شخص آقای وزیر باید پاسخگو باشد.

به گزارش گتوندنیوز  به نقل از رهیاب نیوز حجت الاسلام سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتروگتوند در مجلس شورای اسلامی در گفت گو با خبرنگار رهیاب در خصوص تصادف صالح شهر گتوند که منجر به کشته و زخمی شدن 22 دانش آموز شد اظهار داشت: متاسفانه ضعف مدیریت راه و شهرسازی استان خوزستان در بروز این تصادفات مشهود است.

وی ادامه داد:علی رغم مکاتبات متعدد و تاکیدات مردم مبنی بر دو بانده کردن این جاده متاسفانه با بهانه های کمبود اعتبارات از آسفالت و چندبانده کردن این جاده سر باز زدند.

نماینده مردم شوشتروگتوند تصریح کرد: وزرات راه و شهرسازی شرعا و قانونا مسئول بروز چنین حوادثی است و شخص آقای وزیر باید پاسخگو باشد.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی گفت:نه تنها جاده های این منطقه بلکه اکثر شهرستان های استان خوزستان ازجاده های استاندارد برخوردار نیستند

وی اضافه کرد:علی رغم اینکه بخش مهمی از بار ترافیکی کشور و تولیدات از این خوزستان به استان های دیگر و خارج از کشور صادر میشود اما سطح استاندارد جاده های استان به شدت پایین می باشد

 نماینده مردم شوشتروگتوند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وقتی اتفاق ناگواری می افتد مسئولین فقط هزار و یک تاسف می خورند ولی این چه دردی را دوا می کند؟

سادات ابراهیمی تاکید کرد: لازم است یک بار برای همیشه به صورت آنی نه در ظرف چهار یا پنج ساله فکری برای این جاده ها کرد که روزانه کشته می دهند.

وی افزود:واقعا جاده های خوزستان جاده های مرگ هستند و باعث دغدغه و استرس مردم استان شده اند و  وقتی سوار ماشین می شوندنمی دانند آیا سالم به مقصد می رسند یا نه؟!

 نماینده مردم شوشتروگتوند اظهار داشت: این شان و جایگاه خوزستان نیست که همچنان ما شاهد از دست رفتن هم استانی هایمان در تصادفات جاده ایی باشیم.

وی در پایان خاطر نشان ساخت:امیدوارم در جلسه ایی که با وزیر داریم بتوانیم این قول را از او بگیریم تا اعتبارات جاده های اصلی خوزستان را تامین کند.



نظرات شما عزیزان:

محمد رضا مرداسی از گتوند
ساعت9:33---30 آذر 1392
امیدوارم خدا به خانواده های داغ دیده صبر زیادی عطا کند .

محمد رضا مرداسی از گتوند
ساعت9:32---30 آذر 1392
امیدوارم خدا به خانواده های داغ دیده صبر زیادی عطا کند .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: