تاريخ : 26 / 9 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گل افروز مختاری در گفت‌وگوی تلفنی با همشهری گفت: هم‌دانشگاهی‌هایم مقابل چشمانم جان‌باختند و من هرگز این صحنه هولناک را فراموش نخواهم کرد.گل افروز مختاری که دانشجوی سال اول رشته شیمی کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر است ادامه داد: من ساکن شهرک صالح شهر هستم و از خانه ما تا دانشگاه شوشتر حدود ۲۰کیلومتر فاصله است.

روزهایی که کلاس داریم من و دانشجویان دیگر به کنار جاده می‌رویم و با مینی بوس‌های عبوری به دانشگاه می رویم. صبح دوشنبه نیز همگی سوار مینی‌بوس شدیم که این حادثه رخ داد. شنیدم که عده‌ای می‌گفتند راننده مینی‌بوس قصد داشته سبقت بگیرد که ناگهان با تریلی برخورد کرد. بعد از تصادف مینی‌بوس واژگون شد و همه شیشه‌های آن شکست.

دختر جوان می‌گوید: یادم هست شاهدان تصادف با اورژانس تماس گرفتند اما خیلی طول کشید که آمبولانس‌ها بیایند. در این حادثه هر دو دستم شکست که باید تحت عمل جراحی قرار بگیرم و داخل کتفم پلاتین بگذارند. صورتم هم به‌خاطر برخورد با شیشه‌های شکسته دچار جراحت شده است.



نظرات شما عزیزان:

در گلو فرياد
ساعت20:35---26 آذر 1392
يه كم بلندتر بگيد خانم مختاري بذاريد صداتون به گوش مسئولان برسه ،آخه اونها با قاطعيت اعلام كردن كه قربانيان حادثه به هيچ وجه دانشجو نبودن !

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: