از جاده های استان راضی نیستیم / تیم مذاکره هوشیار باشد
تاريخ : 30 / 9 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اختصاصی گتوندنیوز: مسئولین به جد پیگیر حل مشکل جاده ی دزفول – شوشتر باشند .

ALavi-ASl

به نقل از گتوندنیوز خطیب نماز جمعه ی این هفته با اشاره به حادثه تصادف صالح شهر که در آن حادثه 11 نفر جان خود را از دست دادند که غالبا دانشجو بوده اند از همه ی مردم خواست تا برای سلامتی بازماندگان آن حادثه دعا کنند .

حسین علوی اصل گفت : ما از جاده های استان راضی نیستیم چرا که استان خوزستان یک استان زرخیز است و  برازنده نیست چنین جاده هایی داشته باشد

وی همچنین گفت : متاسفانه مسئولین وعده های زیادی داده اند که عملی نشده اند و مجددا هم خواسته های خود را تکرار می کنیم که هم وزارت راه و شهرسازی شور و هم اداره ترابری استان به جد پیگیر موضوع حل مشکل جاده دزفول – شوشتر باشند .

امام جمعه ی گتوند در ادامه تصریح کرد عزت مال خدا ، رسول خدا و مومنین است و کسی که مومن نباشد قطعا ذلیل است و همه باید یدانند معنا و مفهوم عزت را ایران به جهان معرفی کرد .

علوی اصل همچنین خطاب به مذاکره کنندگان هسته ای گفت : به مذاکره کنندگان هسته ای تذکر می دهیم در صورتی ما و همه ی مردم از این توافق نامه حمایت می کنیم که عزت ایران ، اصول جمهوری اسلامی و خطوط قرمزی را که رهبری بیان فرمودند در مذاکرات هسته ای در نظر گرفته شود.

وی در پایان گفت  وعاظ و مداحان باید فرهنگ اربعین را ترویج دهند  ، فرهنگ اربعین که از قیام شروع می شود همان بحث عزت است که امام حسین ( ع ) در یک جمله و به صورت کوتاه گفت : " هیهات من الذله "



نظرات شما عزیزان:

چمرانی
ساعت14:27---30 آذر 1392
همین الان دارن جاده روخط کشی میکنن...حالا که میخوان مسولین بیان نگاجاده کنن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: