جمعی از مردم صالح شهر در جاده شوشتر-دزفول تجمع کردند
تاريخ : 1 / 10 / 1392برچسب:, | 20 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
معترضین خواستار تکمیل پروژه بزرگراهی هستند که عملیات ساخت آن از آغاز بکاردولت نهم و دهم تا هم اکنون که چند ماه ی از شروع بکار دولت آقای روحانی می گذرد همچنان لاک پشتی پیش می رود و عرض کم جاده فعلی که از کنار این شهر می گذرد، طی سنوات اخیر موجب بروز چندین تصادف هولناک شده که آخرین مورد این حوادث ، برخورد یک دستگاه مینی بوس و کامیون حمل مصالح بود که نهایتا ًباعث کشته شدن 12 نفر از سرنشینان مینی بوس که اکثر دانشجو و محصل بودند گردید.
خوزنیوز :در پی تصادف مرگبار اخیر مینی بوس و یکدستگاه کامیون حمل مصالح درمدخل ورودی صالح شهر گتوند که منجر به کشته و زخمی شدن 22 نفر از ساکنان صالح شهرگتوند گردیده بود، صبح امروز جمعی ازمردم این شهر با تجمع در جاده که شهرستانهای شوشتر و دزفول (مسیرتهران ) را به هم متصل می کند از ساعت 10 صبح این جاده را مسدود کردند.
 
حدود 500 نفر از مردم صالح شهر گتوند که هفته گذشته 11 نفر از جوانان خود را در حادثه تصادف تریلی و مینی بوس از دست داده بودند از حدود ساعت 10 صبح اقدام به مسدود کردن جاده ای که حادثه در آن رخ داده بود نمودند.
معترضین خواستار تکمیل پروژه بزرگراهی هستند که عملیات ساخت آن از آغاز بکاردولت نهم و دهم تا هم اکنون که چند ماه ی از شروع بکار دولت آقای روحانی می گذرد همچنان لاک پشتی پیش می رود و عرض کم جاده فعلی که از کنار این شهر می گذرد، طی سنوات اخیر موجب بروز چندین تصادف هولناک شده که آخرین مورد این حوادث ، برخورد یک دستگاه مینی بوس و کامیون حمل مصالح بود که نهایتا ًباعث کشته شدن 12 نفر از سرنشینان مینی بوس که اکثر دانشجو و محصل بودند گردید.
معترضین وضعیت جاده کنونی را نامناسب دانسته و از مسئولین در خواست دارند که جاده قدیمی بهسازی و باند دوم جدید که در کنار این جاده احداث گردیده حداکثر ظرف 2 ماه آینده به بهرداری برسد.
گزارش ها حاکی پس از حضور مسئولین محلی و قول مساعدت تجمع کنندگان حضور وزیر راه و شهرسازی و یا استاندار خوزستان و دادن وعده تضمین شده در این راستا برای پایان دادن به انسداد جاده خواستار شدند.

 
براساس اطلاعات رسیده در این نقطه ترافیکی حدود 15 کیلومتری تشکیل شده است. همچنین نیروهای راهنمایی رانندگی از ورود خودروها به این مسیر جلوگیری به دلیل عدم افزایش ترافیک خودداری می کنند و تردد وسایل نقلیه از سایر مسیرها صورت می گیرد.
اما از سوی دیگر مطلع شدیم که از اعتبار 3 میلیارد و 900 میلیون تومانی دو بانده کردن این جاده تاکنون تنها 200 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که علیرغم عدم تخصیص اعتبار تاکنون 43 کیلومتر از93 کیلومتر این جاده توسط اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به بهره برداری رسیده است.
فرماندار گتوند درگفتگوی کوتاه با خبرنگار ما در همین خصوص گفت: برای حل این مشکل ازتمام ظرفیت های موجود استفاده می کنیم و با پیگیری های بعمل آمده، مسئولین ذیربط در استان قول مساعد داده اند تا دراسرع وقت اقدامات لازم بعمل آید.
نماینده مردم شوشتر و گتوند درمجلس شورای اسلامی نیز گفت : ساعاتی پیش مجمع نمایندگان استان خوزستان با پیشنهاد اینجانب تشکیل جلسه دادند و مقرر شد از وزیر راه و ترابری درخصوص جاده های استان بویژه محورهای شوشتر دزفول ، مسجدسلیمان ، ایذه ، آبادان، خرمشهر ، ماهشهر ، بعلت آمار بالای تصادفات سوال شود که سوالات مربوطه با نظر کلیه اعضاء طرح و تحویل هئیت رئیسه مجلس به منظور پاسخ گویی وزیر مربوطه گردید.

 
سادات ابراهیمی درادامه خاطرنشان کرد موضوع تصادف اخیر توسط اینجانب درصحن علنی مجلس مطرح شد وآقای لاریجانی با اظهار تاسف ازحادثه مذکور ضمن تسلیت به خانواده های کشته شدگان این حادثه ، خواستار رسیدگی وپیگیری موضوع گردید.وی همچنین گفت : وزیر راه و ترابری نیز از اینجانب درهمین خصوص تذکر کتبی دریافت کردند و تا مرتفع نمودن مشکلات مردم موضوع باجدیت پیگیری خواهد شد.

سادات ابراهیمی این را هم گفت : تجمع اعتراضی مردم صالح شهر درجاده شوشتر و دزفول که از صبح امروز آغاز گردیده ، همچنان ادامه دارد و البته معترضین خواستار حضور یکی از مسئولین استان درجهت پاسخگویی در جمع خود شده اند.


نظرات شما عزیزان:

hosein pormedi
ساعت0:12---7 بهمن 1392
سایتو بروز کنید

علی
ساعت17:21---2 دی 1392
آقا مجتبی بابت همه چیز تشکر ،واقعا سالاری

وجدان2
ساعت14:45---2 دی 1392
جناب رحیمی این افراد که الان لب به اعتراض به نماینده گشودند تا دیروز در صف حامیانش بودند ودر میهمانی ها همراه وی بودن چند بار نماینده رو به منزلشون دعوت کردن عروسیهاشون عزا روضه و ...در ضیافت نهار سه راهی گتوند در جلسات . آمارشون موجوده .خصوصی شرم باد بر این افراد شرم

هر چند تاییدش نخواهی کرد.......


وجدان2
ساعت14:35---2 دی 1392
برادران عزیز مسولان صالح شهری مطمئن باشید فرصت چهارساله خدمتگزاری شما به سرعت بادی می گذرد و آنچه که در یادها باقی خواهد ماند عملکرد و تلاش و کوشش شما می باشد.نکند فرصت پیش آمده را قدر ندانسته و خود را وامدار گروهها و اشخاصی بدانید که در ستادهای شما بوده اندویا تلمق چاپلوسی آنان برهمگان مبرهن است.

وجدان2
ساعت12:12---2 دی 1392
شعار برخی مسولان تنها این بوده که به هر قیمتی مدیریت را داشته حال چه اتفاقی می خواهد در حوزه کاریشان بوجود آید برایشان مهم نیست.تصمیم سازان آینده شهر در نظر داشته باشند استفاده از شایسته ها و نیروهای توانمند حقی است که بر گردن آنها بوده و هست.........

چمرانی
ساعت21:13---1 دی 1392
مابه اعتراضمون ادامه می دهیم....تافکری برایمون بکنند

همشهری شما
ساعت20:39---1 دی 1392
آفرین به غیرتتان وآفرین به این همتتان.دست مریزاد...اقدامات خود جوش این چنینی لازم است تا مسولین بی لیاقت رو کمی وادار به کار کنید..دمتان گرم ..در این ایام اربعین حسینی اجرتان با سیدالشهدا(ع)...

جمالپور از دزفول
ساعت20:24---1 دی 1392
انشالله که نتیجه بده ... منتظر خبرهای امیدوار کننده هستیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: