دادستان گتوند پیگیر پرونده تصادف در جاده صالح شهر است
تاريخ : 2 / 10 / 1392برچسب:, | 18 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
نماینده مردم شوشتر در مجلس:
دادستان گتوند پیگیر پرونده تصادف در جاده صالح شهر است

نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: دادستان شهرستان گتوند پرونده تصادف جاده صالح شهر را پیگیری می‌کند و در روزهای گذشته از مسئولان وزارت راه شکایت کرده‌ایم.

خبرگزاری فارس: دادستان گتوند پیگیر پرونده تصادف در جاده صالح شهر است

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات‌ابراهیمی در زمینه انسداد مردمی جاده دزفول - شوشتر توسط مردم، دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: برای پیگیری تصادف صالح شهر دادستان عمومی انقلاب شهرستان گتوند در حال پیگیری پرونده است و به این دلیل در این زمینه از مسئولان وزارت راه و شهرسازی شکایت کرده‌ایم.

وی افزود: این مسئله انسداد اتوبان را تائید و یا رد نمی‌کنم ولی مردم در این شهر حق دارند که از جاده ایمن برخوردار باشند ولی عملا چنین امکانی وجود ندارد.

سادات‌ابراهیمی با اشاره به اینکه این جاده باید در اسرع وقت به سامان برسد، خاطرنشان کرد: این جاده باید در اسرع وقت اصلاح و برای تردد مردم ایمن‌سازی و استاندارد شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس افزود: به وزارت راه و شهرسازی تذکر داده‌ایم و در این باره به جد در حال پیگیری هستیم تا به نتیجه برسیم و از پیگیری کوتاه نمی‌آییم.



نظرات شما عزیزان:

حاجی 123
ساعت14:13---8 دی 1392
به به !به به !!!!!!!!!!عجب نماینده ی فعالی داره این شهرما......به قول عادل فردوسی پور چه میکنه این نماینده !!!! البته بعداز.........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: