مسئولین باید شفاف صحبت کنند ، مخصوصا رئیس جمهور که در راس دولت است
تاريخ : 22 / 10 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آقای روحانی منظور شما از آزادی ،آزادی در چارچوب قانون است یا آزادی یعنی آزادی بی قید و شرط ؟

ALavi-ASl

خطیب نماز جمعه ی گتوند در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به سخنان اخیر ریس جمهور گفت : وزیر ارشاد نتوانست در پاسخ به سوال نمایندگان مجلس آنها را قانع کند و کارت زرد از مجلس دریافت کرد و  رئیس جمهور در پاسخ به این عمل نمایندگان گفت : دولت نگران کارت زرد نیست !

حجه الاسلام علوی اصل گفت : این حرف که دولت نگران کارت زرد نیست یعنی بی اعتنایی به قانون و قانونگذاران که نمایندگان ملت هستند .

علوی اصل در ادامه گفت : روحانی گفته است نگاه امنیتی به هنر و هنرمند خود یک اشتباه امنیتی بزرگ است . این یعنی اگر هنر و هنرمند موجب ناامنیتی سیاسی و اخلاقی بشوند اشکال ندارد . آیا این امر از نظر شما اشکال ندارد ؟

وی با اشاره به سخنان ریاست جمهوری گفت : آقای روحانی این جمله که " هنر بدون آزادی معنا ندارد و بدون آزادی خلق نمی شود" . منظور شما چیست ؟آیا  منظور شما از آزادی ،آزادی در چارچوب قانون است ؟ اگر منظور شما این باشد که این آزادی مخصوص هنر و هنرمند نیست و برای همه ی ملت است و این آزادی چیز جدیدی نیست و یا منظور شما از آزادی یعنی آزادی بی قید و شرط ؟

علوی اصل در ادامه تصریح کرد : ملت دیگر استفاده از کلمات دوپهلو و خوش رنگ را قبول نمی کند .مسئولین باید شفاف صحبت کنند و مخصوصا رئیس جمهور که در راس دولت است و مخصوصا این که در کسوت روحانیت است .

علوی اصل همچنین به مسئولین تاکید کرد : یک کمیته امنیتی  ، مردمی - دولتی باید تشکیل شود زیرا خیلی از افراد و اشخاص مغرض وجود د ارد که سعی دارند به افراد ارزشی و معتمدین مردم ضربه بزنند و شخصیت آنها را خدشه دار کنند که تشکیل این کمیته می تواند جلوی اینگونه سودجویی ها را بگیرد .

امام جمعه ی گتوند د پایان تصریح کرد : یکی از مشکلاتی که گریبانگیر ملت است همین بحث مواد مخدر است و متاسفانه ما شاهد هستیم که در برخی مغازه های گتوند علنا انواع و اقسام قلیان ها در معرض دید عمومی در مرکز شهر قرار می گیرند که ممکن است در کنار آن چیز های دیگر هم باشد که این امور باید جدی گرفته شود و طبق قانون با آنها برخورد شود و این ابزار آلات باید نه تنها در سطح شهر بلکه در تمام شهرستان و شهرهای تابعه نیز جمع آوری گردد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: