ثبت احوال شوشتر : تغییر هر نامی به «محمد» امکان‌پذیر شد
تاريخ : 11 / 8 / 1391برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شوشترروز:رئیس اداره ثبت احوال شوشتر گفت: در پاسخ به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) طی بخشنامه‌ای هرگونه تغییر نام به «محمد» امکا‌ن‌پذیر است.

شاهرخ خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: به دلیل توهین آشکار به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام از سوی استکبار جهانی و عوامل آن در ساخت فیلمی موهن، هرگونه تغییر نام به «محمد» امکان‌پذیر شد و در اسرع وقت در شعب ثبت احوال انجام می‌شود.

وی با اشاره به مراحل انجام این کار افزود: مراحل درخواست بسیار آسان است، کافی است شخص درخواست خود را در اداره ثبت احوال شهرستان تحویل دهد و به ثبت برساند، با توجه به تفویض اختیار به اداره کل ثبت احوال استان، درخواست‌ها به این اداره ارسال و پس از مدت زمان کوتاهی پاسخ مثبت برای این تقاضا ارسال خواهد شد.

این مقام مسئول مدت زمان پاسخ به تقاضای افراد برای تغییر نام به محمد را کمتر از یک ماه اعلام کرد و گفت: مراحل بررسی این کار بسیار کوتاه شده است و در زمان کوتاهی پاسخ مثبت صادر خواهد شد.

خدادادی افزود: پیش بینی می‌شود استقبال عمومی از این طرح بسیار زیاد باشد و حضور مردم برای چنین کاری در شعب ثبت احوال افزایش یابد.



نظرات شما عزیزان:

مجتبی الیاسی گماری
ساعت12:49---13 آبان 1391
سلام دوست عزیز. آدرس وبلاگ ندادی و به زور پیدات کردم. شماره توی وبلاگ فقط مختص گرفتن پیامکه.
راستی من 2 بار در صالح شهر اجرا کردم. یک بار مجری برنامه تولد حضرت معصومه توی مدرسه ابتدایی 4 سال پیش. یه بار هم توی تاسیسات.
موفق باشی. میدونم کار سختی دارید. بدرود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: