جلسه هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن در محل شهرداری صالح شهر برگزار شد.
تاريخ : 20 / 11 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل ازروابط عمومی شهرداری صالح شهر جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی 22بهمن با حضور آقای حیدری پور بخشدار مرکزی شهرستان گتوند ،حاج آقا داورنیا امام جماعت مسجد جامع ، شهردار واعضاء شورای اسلامی صالح شهر ،فرماندهان نظامی وانتظامی ومدیران مدارس ،آقای محمدی مسئول ستاد دهه فجر صالح شهرو دیگر اعضاء شورای هماهنگی دهه فجر در محل شهرداری صالح شهر برگزار شد.

در این جلسه حاج آقا داورنیا امام جماعت مسجد جامع صالح شهر با اشاره به نظریه حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ایجاد حکومت اسلامی و توانمندی این تفکر در مدیریت جامعه گفت: بدخواهان و استکبار جهانی فکر می کردند نظام اسلامی از توانایی لازم برای مدیریت جامعه برخوردار نیست لذا با ایجاد انواع فتنه ها ،کودتاها ،توطئه ها و ایجاد نارضایتی در مردم میخواستند مردم را از نظام و رهبری دلسرد کنند غافل از اینکه مردم نظام و رهبری را از ته دل دوست دارند و حاضرند برای پایداری آن هر گونه هزینه ای را پرداخت کنند.

شهردار صالح شهر مردم ایران را مردمی بصیر ، آگاه و وفادار دانست و افزود: این ملت همانند روز های اول انقلاب و بیش از آن در سخت ترین شرایط حامی رهبر و انقلاب بوده و تحریم ها و انواع توطئه ها و دسیسه ها اندکی در اراده آنها در دفاع از نظام و رهبری خللی ایجاد نکرده است.

وی جشن بزرگ 22بهمن را علاوه بر جشن ملی و نشان انزجار از استکبار جهانی ، تجلی تجديد میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبري و خون پاک شهیدان  دانستند.

آقای محمدی مسئول ستاد دهه فجر صالح شهر برحضور گسترده وهمه جانبه مردم ومسئولین در  راهپیمایی 22 بهمن تاکید داشتندوحضور در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید میثاق با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: